Geros savijautos centras OYA

Išgirsk savo vidinę išmintį!

Samara Joga

Samadevos gestų eufonija

Samara joga, kitaip dar vadinama dervišų joga arba Samadevos gestų eufonija, (lietuviškai gražiai skambėtų -  darna), buvo sukurta iš senovės Artimųjų Rytų žinių, jungiančių kūną, protą, meilę ir dvasingumą. Iki 2015 metų ji buvo vadinama dervišų joga. Dabar vadinama Samara joga, įvertinant tai, kad paskutiniai moksliniai tyrimai atskleidžia, jog šios žinios atėjo iki mūsų laikų iš Samaros kultūros, klestėjusios prieš 5 tūkstančius metų. Laisvojo Samadevos Universiteto mokytojos Enea Tess Griffith ir Emma Thyloc adaptavo senąsias dervišų jogos technikas šiuolaikinio pasaulio poreikiams drauge su medikais, jogos instruktoriais ir dervišų šokio meistrais. Jų kuratorius ir įkvėpėjas yra Idris Lahoras, atnešęs senovės dervišų žinias į Europą, ir įkūręs Laisvąjį Samadevos universitetą Prancūzijoje.

Samara joga tinkama bet kuriam žmogui, nepriklausomai nuo amžiaus, lyties ar fizinio pasirengimo. Ši rami ir tausojanti praktika leidžia žmogui geriau pažinti savo psichinę, emocinę ir intelektualiąją puses. Samara jogos užsiėmime žmogus viską atlieka savo ritmu, pagal savo sugebėjimus, koncentruodamasis į savo potyrius, mokosi suvokti kas vyksta viduje, mokosi save išgirsti ir priimti be prievartos, lygiavimosi į kitus ar atsižvelgimo į kitų nuomonę.

Samara joga remiasi tuo, kad nepriklausomai nuo mūsų suvokimo, mūsų judesiai ir gestai yra mūsų jausmų, emocijų, minčių išraiška. Kita vertus, tam tikri mūsų judesiai gali veikti mūsų nuotaikas ir savijautą. Samara jogos judesiai padeda sumažinti streso poveikį, sureguliuoja organų funkcionavimą, padidina mūsų koncentraciją, pagerina koordinaciją, atmintį. Vaisa tai padaro švelniai. Ši dėmesingumo sau patirtis, padeda sumažinti fizinį ir psichologinį skausmą bei nerimą.


Soul Samara joga

Galima sakyti, kad Soul jogos pagalba atliekama dvasinė terapija – aukščiausias terapijos lygmuo.

Arkanai-Mudros laikomi dvasinėmis sielos praktikomis, kurios egzistuoja nuo neatmenamų laikų iki religijų ir didžiųjų Senovės Civilizacijų gimimo. Arkanų-Mudrų pagalba žmonės giliau susijungdavo, iš vienos pusės, su gamtos jėgomis, o iš kitos - su sielų ir dvasių pasaulio jėgomis.

Soul Samara jogoje, atliekant Arkanus-Mudras, dirbame su konkrečiu ketinimu. Pavyzdžiui, linkime sveikatos sau arba kitam, santykių harmonizavimo, įvairiose gyvenimo sferose, netgi su savimi, nelaimingos meilės, ar santykių traumomis, bei prievartos pasekmėmis.

Galimi ir įvairūs Soul jogos seanso dalyviui šiuo metu aktualūs ketinimai. Svarbiausiai, kad jie būtų nuoširdūs ir tikrai aktualūs, tada dvasinės jėgos padeda ypač stipriai.


Nadi joga 

Švelnumo joga

Nadi joga – tai švelni, neintensyvi jogos forma. Šių pratimų tikslas - „nadžių“ (energetinių kanalų) sujungimas. Mūsų gera savijauta, subalansuoto s emocijos ir proto aiškumas – šio sujungimo rezultatas.

Nadės – tai energetiniai kanalai, kurie pereina per visą kūną, leisdamos Ojai – gyvybinei energijai – cirkuliuoti per visas kūno dalis: kiekviename organe, skelete ir kiekvienoje smegenų dalyje. Nadės susijusios su supančia mus aplinka ir su čakromis (energetiniais centrais); jos taip pat perduoda visas informacijos formas į kūno gilumą iki pat jo mažiausių ląstelių. Remiantis Nadi joga filosofija, kiekviena kūno, emocinė, intelektualinė problema, o taip pat kiekviena tarpusavio santykių problema, problema su mus supančiu pasauliu, net dvasinio pobūdžio problema, visų pirma susijusi su energijos cirkuliacijos sutrikimais energijos kanaluose. Nadi joga leidžia atstyti šiuos nutrūkusius ryšius, sudarydama pagrindą gerai savijautai ir sveikatos susigrąžinimui.

Džiaugsmas ir vidinė pusiausvyra

Nadi joga gerbia biologinę pratimų vykdymo tvarką, todėl nepažeidžiamas funkcinių organizmo sistemų darbas (kraujagyslės, raumenys, sąnariai ir nervų sistema), ir atvirkščiai, mums tampa lengviau grąžinti joms balansą. Nadi joga – gera savijauta, sveikata, ramybė, džiaugsmas ir vidinė pusiausvyra.

Nadi joga sudaryta iš paprastų pratimų, judesių ir padėčių, praktikuojama taip, kad kiekviena kūno dalis gauna naudą. Todėl labai svarbu praktikuoti ją tiksliai pagal tipinius pratimus, ir žinoti pratimų, pozicijų, kvėpavimo ir koncentracijos seką.

Klausytis savo kūno

Kiekviena asana turi savo ypatingą poveikį: šildantį arba gaivinantį, raminantį arba stimuliuojantį, aktyvinantį energijos tėkmę arba leidžiantį energijai kauptis kūne. Vienos asanos praktikuojamos sesijos pradžioje, kitos pabaigoje.  Taip pat svarbu vykdyti visas pozicijas iš eilės: stovint, sėdint, gulint. Kiekviena pozicija turi ypatingą reikšmę ir asanos adaptuotos atitinkamai.

Sąmoningai praktikuodami Nadi jogos fizinius pratimus, mes vystome vis gilesnę ir gilesnę intuiciją ir suvokimą to, kas leidžia mums gyventi harminingesnį ir sveikesnį gyvenimą, kas mums naudinga, ir to, ko geriau vengti.


Parašykite
Paskambinkite
Žemėlapis
Apie